Merhaba sevgili anneler oğlum tam 13.5 aylık ve 2.5 haftadır yerden destek alarak tek başına kalkabiliyor. Yürüme arkadaşıyla da bütün evi geziyor hatta ilk arabasını ittirmeyi de çok seviyor ama elinden tutup yürütmeye çalıştığımda ayaklarını yere salıyor canı istemeyince hemen oturup hızlı hızlı emeklemeye başlıyor. Bazen 1-2 adım atıp yere düşüyor bazen de adım atmaya cesaret edemiyor. Sağ ayağını yan basıyor ve parmaklarını resmen içe doğru büküyor. Çevremdeki bütün bebekler erkenden yürüdü oğlum geç kalmış gibi hissediyorum ve bu histen kurtulamıyorum. Biliyorum her bebeğin motor gelişimi farklı ve daha önünde 4-5 ay daha olabilir yürümesi için ama elimde değil. Var mı aynı durumu yaşayan anneler? Nasıl destekleyebilirim? Nasıl yürümek istemesini sağlayabilirim?