annevebebegiii__ ben dövizin bir yatırım aracı olduğunu düşünmüyorum, evet ülkenin ekonomik koşulları gereği paranın değerini enflasyon karşısında koruyan bir şey tabii ki ama ben örneğin yatırımımı uzun vadeli sağlam hisse senetleri üzerinden yaptm, koç holding gibi, thy gibi..