8162648 Kızlar 5-6 aydır düşünüyoruz her ay regl oluyorum neden tutmuyo acaba? Doktora görüneceğim tabi ki merak etmeyin 😂 4 yaşında kızım var ilk denemede olmuştu reglim düzenli görünürde herhangi bi sıkıntımız da yok anlamadım
amansallagitsin 8162648 Allah takdiri diyelim. Demek ki zamani var. Siz gidin doktora en azindan baktirin sebep yok ise Allah bole uygun gormus
etuerk 8162648 bazen ilk gebelikler hemen olurken ikinci için tedavi bile gerekli olabiliyor. Sonuçta vücut aynı kalmıyor her an hormonlarda değişikli oluyor. 1 yıla kadar normal sonrasında hem siz hem eşiniz doktora gidip değerlerinize baktırabilirsiniz
etuerk 8162648 doktora gitsen 1 yıl oldu mu der, istersen 5 6 aydır değilde 1 yıl oldu o yüzden geldik dersin
8162648 etuerk anladım canım mantıklı teşekkürler 🙏 vakit kaybetmek istemiyorum kızım büyüyo doğum zamanı kızım okula gitsin istemiyorum okul sürecinde hep kendim ilgilenmek istiyorum