gizem123365_ Kızlar 1 aylık bebeğim var sadece emerken ve uyurken ağlamıyor onun dışında sürekli çığlık atıp ağlıyor hiç sustuğu bir an yok artık tahammülüm edemiyorum
3kedili2bebekli gizem123365_ büyük ihtimalle gazi var 2 ay sonra hafifleyecek gaz masajı, gaz damlası, duş gibi yontemler deneyebilirsiniz