bussyy1710 denedim sağdım zaten halada öyle yapıyorum becerememekle ne alakası var elimizin altında telefon var cahil değiliz araştırıyoruz ama herkesin sütü ve süt kalitesi üretimi aynı değil nasıl doğumu hamileliği aynı değilse sütü de öyle. Mesela doğumda ölümden döndüm nöbet geçirdim gebelik zehirlenmesiyle bebeğimi iki gün görmedim direk göğsümü doğum esnasında çoğu anne gibi veremedim doğum yapanlar ertesi gün cıkarken hastaneden ben bir hafta hastanede kaldım durumum kritikti üstüne küvez süreci oldu mecburen biberonla beslendi hemşirelerimiz vardı sağımla ilgili bilgilendiren dediklerini yaptım ama olmayınca olmuyor becermekle ilgisi yok siz becerdiyseniz ne mutlu size