Besraesin Nazara mı geliyoruz sürekli farklı farklı yerlerde cıkıyor kendılıgınden gecıyor yada mıkrop mu kapıyor ne yapmak lazım sarı merhem sürdüm ama
Kadifemsii Besraesin benim kızımda da çıktı birkaç gin önce müdahale etmedim doktor yok diye de gitmedim iki güne geçti internetten baktığımda bağışıklık düştüğünde çıkar diyor bilemedim
Besraesin Kadifemsii başka hiç bir belirti yok daha once göz pınarının orda cıkmıstı doktora götürdügümde mikrop kapmış demişti sarı merhem vermıstı bu ara fazla tekrarlıyor gibi dediginiz gibi doktorlarda suan yoktur diye götürmek istemiyorum
Kadifemsii Besraesin kıyamam kuzuya doktorlar bugün başlamıştır heralde bi götürün devamlı olduğunu da söyleyin