ilaxidexi doktorunuz saçmalamış 3.haftadan itibaren gaz kolik sancılar başlıyor bunu bütün doktorlar söylüyor. Bebekler bu aylarda uykuya direnç inat etmez uyumuyorsa mutlaka bir sorun vardır ya tam doymuyordur ya gazı vardır ya sıcaktan bunalıyordur vs. Bir süre daha gözlemleyin sorunu tespit edersiniz