Hiç buraya böyle bir post açacağım aklıma gelmezdi açıkcası bebeğim 21 Ağustos da dünyaya 3.025 gr geldi en son 30 Aralık da kontrole gittiğimizde 6.125 gr dı normalde olması gerekenden 1 kg kadar zayıf gidiyor dedi dr rumuz ama dönüyor oturuyor sıkıntı yok dedi boyumuzda olması gerekenden fazlaymış ama hiç kapımı çalmayan hacı teyze hacı çünkü bu akşam otırmaya geldi bütün sitesin dedikodusu bi yana ben yıllardan beri çocuk bakıyorum benim baktığım çocuklar potuk gibi hala bakıyorum işte bu hiç gelişmemiş solucan gibi sinirlerim bozuldu bu solucan sa sen ayı yavrusu mu besliyorsun dedim kendime hakim olamadım bunlar nasıl kelimeler dedim şunu yedir bunu yedir şöyle yap böyle yap daha neler neler kendini övmeye bakıcı hikayelerini anlatmaya gelmiş ilk çocuğum değil dedim biliyorum dedim tavsiye almak güzeldir tavsiye vermek de ama biri senden tavsiye almak isterse dedim gideli 1.5 saat oluyor ama o kadar sinirliyim ki hala yukarı çıkıp saçını başını yolasım geliyor işe başlamıycakmısın 4 ay oldu başlarsan kime bırakacaksın diyor yakında iş arıyor sanırsam annem bakacak annemden başkasına emanet edemem dedim 😬😬😬hala çok sinirliyiiiimmmmmmmmm👹👹