Kızlar merhaba,
Bir hafta önce bebeğimde kusma ve ateş vardı. Doktora gittik, atlattık. Ateş kusma bitti fakat geçmeyen mide bulantısı var. Normalde iştahlı bir bebek. Acıkıyor yemek yemek istiyor ilk kaşıkta midesi bulanıp öğürüyor. Üzerine gitmiyorum gıda değişikli yapıyorum en sevdiği yiyeceklerden bile tiksinti gelmiş durumda. Hiçbir şeye zorlamadım ama durum bu. Böyle bir durum yaşayan var mı? Nasıl atlattınız? Aç kalıyor diye çok endişeleniyorum.