annesininkuzusu27 Bu ara kızım çok sinirli, inat . Üstüne bir de bazen istediği olmayınca izin vermeyijce vuruyor bu dönemde normal mi? Çok erken değil mi böyle şeyler için
minervadefne Erken mi bilmiyorum ama tavrınızı çok net koyun vurunca bazıları gülüyorlar çevredekiler falan hiç gülmeyin hayır diye uyarın sürekli kızmadan kırmadan tabi ki bırakacaktır bir dönem kızımda öyleydi ısırıyordu oda öyle bıraktırdık