rrdk terbisil sprey kullanıyorum sürekli kullanınca tırnakta uzama oluyo gibi ama bu öyle bı illet ki hemen geri yeni çıkan tırnagada sıçrıyo. Hiç aksatman krem mi var sprey mi kullanmk lazım. Benimki çok ileri seviye sen başlardaysan sakın aksatma derim. Ben şuan corapsız gezemiyorm kimse görmesin istiyorum kara kara oldu tırnaklarm utanıyorum valla