Gly_87 Kelebekinci hatayda depremden sonra minimum15 in altina ev yok..onceden istanbulda kiralar cok ucuk diye dusunurdu insanlar simdi bakiyorumda istanbulla ayniymis bizim burasida 🙂🙂
-Drkegsbl- Kelebekinci 9 buçuk şuan. Yeni gelen kiraci için 13 14 eski kiraciyiz o yüzden 2.5 dan 9 bucuga cıktı.
ilaymeva52 Kelebekinci Ümraniye Ihlamurkuyuda oturuyoruz 5000den 10000 yapmak istedi 7500e anlaştık Mart ayında.
Mavi_mom Kelebekinci 8 veriyorduk bu ay 11.500 yaptık normal de 13 istedi Aslında yüzde 25 ile 10 bin oluyordu ama ev sahibiyle orta yolu bulduk İstanbul esenyurt
Tugba323232 MasaLiyam 650 civarı kirası ekstra aidatı var yazın 1200 falan oluyor kışın yakıtta ekleniyor