Bebişko tam 3 aylık oldu. Gece uykusunu uyumadan kundaklardık, güzelce de uyurdu. Kundak yapılmazsa irkilip uyandığı için yapıyorduk. Artık asla durmuyor kendi açıyor hemen mızırdanarak. Açınca da bir süre sonra irkiliyor uyanıyor. Dolayısıyla uykular bozulmaya başladı. Yani nedir bu işin normali oluru? Sizler nasıl gece uykusu uyutuyorsunuz?