Deletedmom_119 Annem,yengem ve halam in ailesi klima taktırdı oturma odasına malesef klima odası evet soğuk ama diğer odalar aşırı sıcak resmen klima diğer odalara sıcaklığı gönderiyor.annemin ev dubleks Alt katta klima var üst kata pervane kullanıyor okadar sıcak oluyor O yüzden bende vazgeçtim taktırmaktan vantilatör kullanıyorum