aybarssena 3 aylık bebeğim var karartma perdesi taktığım günden beri akşam 8:30 9 da yatıyor sabah 10:30 gibi uyanıyor tabiki aralArda uyanıyor 4-5 kez. Blr problem var mu sizce bu durumda
katilcivciv aybarssena bu aylarda normal. Bence ihtiyaci oldugu icin uyuyordur. Ileriki dönemde azalır
Minaaelaa aybarssena neymiş o karartma perdesi Allah aşkına. Uyuyacağını bilsem de bende taksam ölüyoruz uykusuzluktan. Emmek için uyanıp tekrar uyuyorsa sıkıntı yok bence, maşallah
EypMom aybarssena perdeden kaynaklı değil o ve herhangi bi sorun olmaz ne güzel maşallah uykusu güzel
aybarssena katilcivciv normalde çok az uyuyordu birden bire böyle uyumaua başladı hasta mı diye korktum en son şekeri düştüğünde bçyke uyumuştu ilk doğdugunda
aybarssena Minaaelaa evet acıktığında mutlaka uyanıyor. Bende trendyolda buldum bizimki gün aydınlanır aydınlanmaz uyanıyordu 5:30 da. Siyah fon perde taktım cama anlamıyor herhalde gündüz oldugunu ben buna yordum
aybarssena Minaaelaa birde meme reddi yaşıyorum ne yazıkki mama veriyorum çoğu zaman belki o sebeplede olabilir sindirmesi zor oldugu için uzun uyurlarmış
Minaaelaa aybarssena büyük ihtimal ondandır yada uykusu düzene girmiştir . Her şekilde güzel yani rahat olun karnı tok uykusunu da alıyor mis.