Hayırlı sabahlar kızlar.
3 ay 28 günlük kızım. 2 aydır ciddi uyku sorunu yaşıyor. Önceden uyuyordu ama sonradan çok değişti. Asla uyumuyor ne gece ne gündüz hele şu son 2 haftadır falan resmen uyumuyor, ama bisey farkettim. Kayinvalideme ,kız kardeşime ,görümceme gidiyoruz oralarda uyuyor. Ne zaman gittiysek oralarda 2 3 saat resmen uyudu. Ama evde asla uyumuyor. Kardeşim görümcem alt katımdalar, kv karşı binada aynı mahalledeyiz hepimiz. Hususi deneyip de yolladım, uyumadığı günler işimin olduğu günler de ne zaman yolladıysam kızım saatlerce oralarda uyurdu. Ben dışarıda uyanmıştır huzursuzdur diye tedirgin olurken beni arayıp mışıl mışıl rahat uyuyor diyorlar. Aklım almıyor neden uyumuyor anlamıyorum. Kardeşim kv gelip bizim evde uyutuyorlar resmen uyumuyor ama onlarla onların evinde uyuyor. Gerçekten yine çok zor bi geceydi 10 dkya 20 dkya uyandı hep çok yorgunum. Napacagimi şaşırdım artık….