Esraciim Bebeğim 14 aylık 6 dışı var ama bı kaç haftadır alt köpek dişi çıkıyor üç gündür ateşi var. Biz önce grip zannettik ama sonra dişten olduğunu anladık. Ateşi 38 oldu en son. Calpol verdik. Huzursuzlaniyor. Demin 37.5 ti yine verdim.
Oglumgoktug Esraciim tek care carpol ztn bıde sureklı ılık su kompleksı uygula cnm koltuk altı bacak aralıkları alnına falan
Sakura-chan Esraciim 38.3 te veriyordum ben doktor o şekilde söyledi. Bence yüksekken verin ilaç kullanmaktan kaçının
Deletedmom133 Esraciim canım ama ne olursa olsun 38 e kadar normal 38 den sonra verin diyor doktorlar