Merhaba güzel anneler sizlere bir sorum olacak 3 yaşında kızım ve 2 aylık bebeğim var çok zorlanıyorum tabi annem kayinvalidem yardimci oluyor sürekli değil herkesin kendine göre işleri var tek işleri benv3 çocuklarım değil hala daha zaman zaman ağlıyorum mesela sürekli yanımda birilerini istiyorum evde kalmak istemiyorum 2 çocuk ile bu sıcakta dışarıya çıkmakta zorlanıyorum kızım çok bunaltıyor bizi v3 dinlemiyor çıktığından da birsey anlamıyorum eşim olsa da kızım aynı burnunuzdan geliyor bu millet nasıl geziyor çocuk ile hayret ediyorum valla imreniyorum kendime vakit ayırmaya gayret gösteriyorum en azından bir fincan kahvemi mutlaka içmeye çalışıyorum büyük kızım ogle uykusunda olurken ve aşırı sinirli biri oldum en az şeyde bağırıyorum eşime kızıma ve üzülüyorum bazen kızım birsey yapıyor anne ne olur kızma bağırma diyor korkuyorum diyor o zaman daha çok üzülüyorum ve psikiyatrise gitmek istiyorum ama ilaç verirmi emziriyorum çünkü psikoloğa daha önce gitmiştim ama faydasını görmedim bu yüzden ilaç kullanmak istiyorum en azından daha sabırlı olurum ve çok takıntılıyım ev temiz olsun kızım oyuncak dağılmasın ev kirlenmesin tozlanmasin sürekli böyleyim ve kızımı sinek ısırıyor kaşınıyor hemen diyorum acaba biz uyuz mu olduk ya olursak ben ne yaparım çocuklar hasta olmasn olursa ne yaparım gibi gibi aşırı düşünüyorum sonra millet ne der diye düşünüyorum ve ozguvenim yok hiç kimseyede anlatamıyorum bu yüzden ilaç kullanmak istiyorum en azından daha sağlıklı bir anne olurum diye düşünüyorum