Yaademm kaset testle değil de erken gebelik testiyle denemenizi öneririm ama en net kanda çıkar umarım vardır 🙏🏻 ben de kimyasal gebelik yaşadım korkmayın demek ki her şey yolunda gidiyor tekrar hamile kalabilmeniz için engeliniz yok demektir 🥰 stres yapmamaya çalışın benim en stres yapmadığım zamanda hamile kalmıştım 🤭