2 hafta önce kontrole gitmiştim 1 seme oldu diye. Spralin ipleri yok dedi. Eridi mi kopup düştü mü bilmiyorum ama spral yerinde. Doktor çıkarıp tekrar takariz dedi. Bi yakınım da uyutuyolar seni dedi öyle çıkarıyolar dedi. İpi olmayan spral nasıl çıkarılır bilen var mı?