Omursmom canim ilkim 3.5 aylik bıraktı emmeyi bende 9 aya kdr aman sifadir deyip sagdim.
Ama ne oldu olan psikolojime oldu.. o zaman bile zorla biraktim sagmayi.
Sana tavsiyem üzme daha fazla kendini bıraktır gitsin.
Bu saatten sonra memeye döneceğini hic sanmıyorum.
Rizik Allahtan kimine memeden kimine mamadan veriyor Allah.
- Oglum 18 aylik hala emiyor cok şükür.
Bana da kendini bosa yıpratma diyen olaydi keskee.
Önemli olan bebeğinin sağlıklı büyümesi o da senin düzgün bir psikolojiyle yetiştiremene cokca bagli elbette 👍🏻