arkadaşlar bebeğim uyuyor birden uyanıp emmeye başlıyor 1 dakika bile emmeden arkasını dönüp yatıyor 20 saniye sonra tekrar dönüyor 2-3 kere emiyor tekrar dönüyor yatıyor uykuya mı dalmaya calısıyor karnımı acıkıyor süt fokur fokur gelmediği için mi tekrar dönüyor ben burda mıyım diye beni mi yokluyor sabaha kadar böyleyiz ne zaman düzelir