Oğlum gündüzleri yüz üstü yatıyor sürekli gözümün önünde olduğu için öyle yatırıyorum uyku kalitesi ve uzun uyku sağlanıyor ama geceleri yüz üstü yatıramıyorum kundaklıyorum. Havalar aşırı sıcak her kundağı açtığımda su içinde oğlum. Bugün kundaksiz denedim çok derin uyumuştu ama 10 dk içinde çığlık atarak ağladı. Nasıl bıraktıtacam kundağı