Kızlar merhaba 13 haziranda bebeğim dünyaya geldi sezaryen doğum olduğum için 15 haziranda hastaneden çıkışımız yapıldı yani arife günü bebeğimin ilk topuk kanı doğum yaptığım hastanede alındı ama ikinci topuk kanı alınmadığı söylendi Aile hekikim kapalı doğum öncesi görüştüğümde hastane alıcaktır demişti sizler ne yaptınız bayram sürecinde doğum yapanlar