zeynepzeze bende beklıyım 🤭benımkıde yatırınca kalkmaya çalışyıyo ve oturmak ıstıyo ve ınanın gun içerısınde etrafına yastık koyarak saatlerce oturtuyorum hafıf bı yaslanmayla tam olarak oturtmuyorum ama kaldırıyo kendını zararlı olduğunu bılmıyodum oğlum 4,5 aylık ve doğduğu ılk hafta yastıga yatırdığıgımda kafasını kaldırırdı kalmak isterdı bir aylıktı yuksek yastık kullanıyorum mama verirken kaç defa atmış kendını yastıktan doğduğu gün ablam gazını çıkarmak için omuzuna aldı kafasını gerıye doğru atmış bir bebek bu aylarda oturmak istemesı normal dıye düşündüm