Gulsenn
Bizim doktorumuzda yaşına girince beni uyardı d vitaminine devam edilecek diye. Eskiden 1 yaşına kadar kullanılıyordu artık 2 yaşına kadar d vitamini kullanılması gerekiyormuş. Kızım 17 aylık haftada 1-2 unutuyorum ama halen kullanıyorum. Kemik gelişimi için, diş için önemli. Tekrar bi hatırlatıp sorun isterseniz.