Bernaarasunal Bugün kakasında kahverengi parçalar gördüm.elime aldığımda biraz sertti neden olduğunu bilen var mı birdaha kaka yapmadı belki tek seferlik birşey ama kafama çok takıldı yardımcı olacak biri varsa çok sevinicem
gokcekizinannesi Bernaarasunal benim kızım da 3 aylık. kakasinda pütür pütür şeyler oluyor ama sert mi bilmiyorum hiç dokunmadım. ama bir yerde anne sütündeki yagin o puturleri yaptığını okumuştum ama yanlış yönlendirmek istemem.
Ejderhahavva Bernaarasunal valla bilemiycem yani ek gıda da almıyormuş ...hani bi test yaptırıp rahatlayin
Bernaarasunal gokcekizinannesi onlar normal olan şeyler bu aynı büyüklükte ama kahverengiydi o yüzden korktum ama birdaha olmadı
Ipek1605 Siz bol su tüketiyormusunuz benımde bebegim 3 aylık civarı kahvemsi parçalar gelmişti dr benım az su ıcmem den olabılcegını soylemıstı.