80 gün bana niraz fazla geldi, bana 1 ay demiiti doktor, fazlası için seni görmem gerekir demişti. Hatta sonra hemşire 40 güne dek normal dedi. Bebim 20 gün ile sürmedi ve sürekli azlaarak gitri. Doğum hekiminiz ile görüşün bence. Bir de doğum sonrasında kontrolünüz yapıldı mı