Kızım 9.aydan beri yani suan bir yasına basıcak 9bucuk kılo. Son bir aydır sıfır iştah herseyi reddetme, kusma var. Doktorumuz demir takvıyesi surup verdi kullanamadık tiksindi snra butun herseyden tıksındı. Suan agzına bisey veremiyorum. Yiyorsa çubuk kraker baska yok. Normalde iştahra yerndeydı ama kılo almıyordu. Asırı harketliydi. Smdi anne sütüde bıraktı gibi emse bile beni iki cekiyor bırakıyor yani. Devam sütü esim aptamil almıs agzına bile sürmedi annelerim ne yapabilirim