Burcubyk55 sesini deniyor 🤣🤣 oğlum 9 aylık şuan 15 gündür falan kesti çığlık atmayı. birde apartman boşluklarında falan yankı yapan yerlerde bagırıp sesinin yankısını dinliyor. yeni şeyler keşfediyorlar. bizim dikkatimizden kaçan bir çok şey. onlardan kaçmıyor. ağlayarak uyanma aynı dert hala var. hayır güzel güzel istese zaten asker gibi nöbetteyim yanında uyandığı anda tıkıyorum göğsümü ağzına 🤣 ağlayarak gözünü açmadan mızmızlanıp ağlamanın ne gereği var dimi yani