Oğlum 19 aylık küçükte değil ama 2-3 saat bile anneme falan bıraksam aklım hep orda oluyor. Ne yapıyor beni arıyor mu mutlu mu mutsuz mu? Başka bir şey yapıyorsam bile keyfini çıkaramıyorum. Bırakınca annemi arıyorum bugün madem arayacaksın sık sık neden bıraktın ne var sanki dedi. Öyle sık sık bırakmıyorum. Annemde çok iyi bakar sağlıklı beslenmesine dikkat eder mutlaka dışarı çıkarır oyun oynar camdan dışarı izletir banyoda kovadan havuz yaptım diyor bugün boş bırakmaz kendi halinde Ama oğlumdan ayrı kalamıyorum. Yaptığım normal mi sizce yoksa her anne benim gibi mi