Oğlum 4 gün sonra 3 aylık olacak, bazen sütümün az olduğunu hissediyorum çünkü emerken yutkunmuyor. zaten doğum yaptığımdan beri hiç göğsüm sertleşmedi süt Akmadı yani öyle çok fazla sütüm yok. MAma vermek istiyorum hiç bi şekilde almıyor biberon emziği ağzına değdiği an çığlık atmaya başlıyor, Kaşıkla vermeyi denedim tükürdü, hemşireyim zaten enjektörle besleyeyim dedim almadı , mama değiştirdim onu da almadı.sürekli Beni emmek Emerken uyumak istiyor ama doymadığının farkındayım kilo da az aldı gibi geliyor.Başına aynı durum gelen var mı ? Ne yapabilirim?