1 yaşına girmeden hemen önce başladı Allahım ben böyle bişey görmedim sürekli mızmız ağlak evde asla paçamdan ayrılmıyor herşeyden çok çabuk sıkılıyor çok sinirleniyor sinirlenince ellerini karnına vuruyor hep bi memnuniyetsizlik ya niye böyle oldu ki anlamadım