emsl Merhaba doğumdan sonra 2 kere düzenli adet oldum 2 gündür belirti var henüz olmadı düzensizlik yaşayan var mı bu şekilde
aysegul_my emsl düzensiz oluyo ya ben 7 ay oldu doğurali ilk ayın başinda bide sonunda oldum ay çikmadan sonra 2 ay üstüne düzenli oldu simdide günü gelmeden 5 gün once oldum düzen yok
_nidosunannesi_ emsl 28 ay önce doğum yaptım. Sezaryenle oldu ve düzenli belki 6-7 kere olmuştur. Her geç adet olduğum zaman hemen hamilelik testi yaptım şuanda da olmuyor ve acayip şişkinlik var bende. Kadın hastalıklarına gitmem lazım bir an önce
turkan2_ emsl bnm ilkmde bir sene buldu duzeni ama çok gecikmezdi ikincide sonra 9ayliken oldum ilk reglmi ikinci reglm de olmdm hale 🤦🏼♀️17gun geçiyo
Pembesever Ben doğumdan bir yıl sonra regl oldum. Bir yılın ardındanda çok düzensiz oluyorum. Mesela geçen ay 58 gün sonra oldum bu ay da 37 gün oldu hala olmadım 🙈