Ecem__ merhaba evet suan daha çok anlaşılır kelimesi var bi kaç cümlesi var artık ifade etmeye başlıyor ama benim oğlum suan 3 yaşında tam Fransa’da yaşadığımız için okula da gidiyor , okulun çok faydası oldu siz imkanınız varsa kreşe gönderin veya onu sosyalleştirecek ortamlara gidin , suan da ayrıca dil terapistine de gönderiyorum ama çok olmadı 2 seans gittik daha . Eğer gelişiminde herhangi bir problem yoksa içinizi ferah tutun konuşuyorlar sadece biraz yardım almaları sosyalleşmeleri gerekiyor 😕