20 aylık oldu kızım. Çok emmek isteyen bir bebek değildi kendini iyi hissetmediğin de istiyordu. Ama gece uykuları düzene girsin diye, artık zamanı geldiğini düşünerek emzirmeyi sonlandırdım. Kilo durumuda iyi olduğu için doktorumuz emzirme sıklığı size bağlı demişti. Ama şimdi diyorum ki acaba erken mi davrandım acele mi ettim🥺