2 günde bir kaka yapan bebek kabız mı olmuş oluyor gaz sorunu fazla olmuyor bebelac gold kullanıyordum ama doyurucu değildi birde kusuyprdu sma comforta geçtim ama büyüdüğündenmi yoksa kabızlık olduğundan mı bilemedim hergün 2-3 defa yaparsı artık bazen günde 1 bazen 2 günde bir yapıyor normal mi