gahmomss Kızlar 2. Bebeğe hamile kalmaktan korkuyorum. Bebeğime ihanet edicekmiş ve onunla asla ilgilenemiycekmiş gibi hissediyorum :( sizlerde böylemisiniz
aura_meselesi_bu_sekerim gahmomss ben düşüncesinden bile evde bahsettirmiyorm Allah olmayana versin Suan psikolojim ve bedenim 2. Çocuğa hazır değil 😐
tomvejerry gahmomss ihaneti mihaneti boşverdim de başıma geleceklerden korktuğum için korkuyorum Allah’ım yenidoğan gaz uykusuzluk ayyyy😱
alparslan1_ gahmomss ben bi annenin her çocuğuna maddi manevi yetebileceğine inanıyorum. Diğer çocuğa ihanet olduğunu da düşünmüyorum. 2. Çocuğum henüz yok ama Allah her şeyin hayırlısını nasip etsin. Unutmayın isteyen her şeyi yapar :)
alparslan38 gahmomss oğlum doğmadan önce çok korkunç geliyordu şuan kızım 3 yaşında oğlum 7 aylık olmak üzere biz annelerin yapamicagi hiç bişey yok
gahmomss aura_meselesi_bu_sekerim off bende öyleyim eşim dikkat etmedi bir kaç sefer korkudan ölüyorum yani şuan bi yandan da
alparslan1_ gahmomss tabii onu göze almak lazım. Ben zaten hep onu diyorum. 10 çocuğa da istesen bakarsın ama hep kendi hayatından veriyorsun, sen hayatını yaşayamıyorsun bence, ilk çocuktan sonraki çocuklarda.
Miniminim gahmomss olursa olur diyorum geri çekiliyor ama olursa üzülürüm. Bir yandan da 3 ay uğraştım zar zor oldu yumurtlama dönemine denk gelince falan. Yani zaten ihtimaline yüksek bulmuyorum 3 yıldır bisekil korundum
tubasd gahmomss yok öyle hissetmiyorum ben 2. Çocuğu 3. Çocuğu istemiyorum aslaa da deniyorum estağfurullah korkarım öyle kelimelerden Allah herkesin evladını basgislasin isteyene aratmadan sağlıklı hayırlı evlatlar versin der geçerim. Doğru korunma yöntemiyle korunun gerisinde Allah’ın takdiri olacaksa oluyor olmayacaksa da çuvalla para dökülse olmuyor nasip
Annekuzusu_23 gahmomss ikinci bebegimi 2.5 ay önce kucağıma aldım kızım 4.5 yaşında aynı seviypsunuz sevgide asla bi fark yok ama ilki ister istemez ihmal oluyo ben her gün her saniye bunun vicdan azabını çekiyorum çok kötü oluyorum kızımla işgilenmeyince babası ilgileniyo mesela ben bakıyorum öylece çok zor bişey bu psikolojiyi kaldıramayacaksan sakın doğurma
suheyla92 gahmomss pespese dogurmak isteyenlere şaşıyorum zaten bence de haksizlik hem anneye hem bebeklere
Feridece28 gahmomss ben istiyorum bir kardeşi olsun ama sanki sevgi bölünecek ve artık oğlumla eskisi gibi ilgilenemeyeceğim diye korkuyorum. Şuan oğlumu herkesten çok seviyorum ve başkasını aynı şekilde sevmenin ona ihanet yapmış olarak görüyorum. Çok saçma geliyorama düşündüğüm için bile üzülüyorum bazen. Bunu nasıl aşıcam bilmiyorum bazen iki bebekli anneler insta da paylaşıyor birini uyuturken diğeri uyuyakalıyor felan kahroluyorum 😪😪😪😪