RedFlower_ scooter candır, çok güzel eğlendiriyor çocukları. Fazla para vermenize gerek yok özellikle bu yaş için, sürmeye alışınca bayağı hor kullanıyorlar. Bim markete rookie geliyor 600₺ fiyatı. Bende kızıma bu marka scooterı 2 sene önce aldım hala kullanıyor.