Anneler, bebeğim 3 aylık. Ya son haftalarda tükürükleri azalmıyor artıyor. Artık ağzını silmekten usandım. Köpük köpük. Damlıyor. Sabahları uykudan uyanınca bembeyaz dudak etrafı geceden akmış demekki. Gün içinde de sürekli her dakka silmem gerekiyor. Nedir nedendir bilen beri gelsin 😊akıl versin lütfen