busenihicalakadaretmez Ben başlıyorum, Ben hiç wp son görülmesini kapatmadım, hiç Facebook kullanmadım. Arkadaşlar Bunun gibi genelde sıklıkla yapılan ama sizin yapmadığınız şeyleri konuşuyoruz bu postta, hadi bakalım kimler neyi hiç yapmamış dökülün🙃
AnnaKurt busenihicalakadaretmez Hiç alkol kullanmadım. (çevrem sürekli içerdi kendi ailem vs) Dışarıda şort vs giymem. Saçlarımı hiç boyatmadım, boyatmam da..
busenihicalakadaretmez benoyleuygungordum___ yani kendi tercihin miydi yoksa giydirmiyorlar mıydı? Benim babam mesela o konularda biraz katıydı, çocukken bile askılı giydirmezdi ya da tayt, diz üstü etek, oje sürmek bunun gibi çoğu şeye müsade etmezdi ama biz kaçak göçek hepsini de yapardık annem çok hevesliydi, bizde annemden dolayı nasiplenirdik öyle şeylerden🤭 babam gelince yine tişört pantolon falan giyerdik.
benoyleuygungordum___ busenihicalakadaretmez etrafımda giyen yoktu o zamanda hiç heves etmedim ailemde izin vermezdi orası ayrı ama benimde hiç ozentim olmadı ojeyi bile 18 yaşında felandim galiba tek parmağıma sürdürmüştüm o zaman bile rengi kırmızıydı 😂😂😂 Şuan her renk var ama surmuyorum gecen baktım hepsi bozulmuş dura dura Bazı şeyler her yaşta guzel olmuyor sanırım bu yüzden kızımı özgür birey yetiştirmek istiyorum Ama hiç mutsuz değilim giymedim diye benimde içimde yok 😂😂😂
busenihicalakadaretmez benoyleuygungordum___ aslında kısıtlanmamıza rağmen benimde içimde yok biliyor musun, zaten çok sade bi insanım yani hiç makyaj yapıyım oje sürüyüm hevesim yok. Davet bayram düğün seyranda bile sıfır makyaj olurum hep. Kardeşimin içinde kalmış mesela ve zaten süsüne püsüne de çok düşkün, markete giderken bile makyaj yapar, evdeyken bile hep göz makyajlı duruyor rimeli aylaynırı (aylaynır nasıl yazılıyo hiç bi fikrim yok yani düşün o kadar uzağım bu konudan ahhahha🤪🤭😅) bende dümdüzüm dediğim gibi🙃 bi düğünümde makyaj yaptırdım o.
busenihicalakadaretmez ZeydsMom aa bende bak onu unuttum, ve girmem de sanırım. Zaten sosyal medya platformlarıyla pek aram yok, bekarken bi ara Instagram kullandım sonra onuda kapattım. Şimdi bi wp bi bura var onun dışında başka bişey yok.
benoyleuygungordum___ busenihicalakadaretmez aylaynir 😂😂😂😂😂 Eğlenceli bı post ama kimse gelmiyor herkes geziyor herhalde 😂😂
busenihicalakadaretmez benoyleuygungordum___ Valla doğrusu ne nasıl yazılıyor hiç bilmiyorum🤭😅 bilemedim gelirler belki😊
Feyzosumunannesi busenihicalakadaretmez Hiç künefe yemedim Hiç Twitter kullanmadım Daha çoktur aslında ama düşününce aklıma gelmiyor 😂
busenihicalakadaretmez Feyzosumunannesi ayyy kümede yenmez miiiii, olsa da yesek😋 bence denemelisin. Bende twitter hiç kullanmadım.
Feyzosumunannesi benoyleuygungordum___ Damak tadı diyoruz biz buna😉😁 Peynir sevmiyorum bu yüzden yiyemiyorum 😗