Simayc oğlum 15 aylık 3 gün önce ateşi çıktı direkt doktora götürdük boğaz enfeksiyonu çıktı ve burnu akıyordu ve öksürüyordu. Maalesef boğazı antibiyotiksiz geçmiyor. Bir de dolven ve calpol verdik dönüşümlü olarak. İlaç kullanmama rağmen bugün yine 37,6yi gördük. Ama diğer günlere göre düşük çıktı. Felaket salgın var bütün çocuklar hasta. Diş olsa en fazla 37,5 olur. Kesinlikle doktora götürmelisin. Allah muhafaza ciğerlerine inerse hava vermek zorunda kalırsın.