Kızım 6 ay 16 günlük 1 haftadır grip arada ateşleniyordu fakat bugun sabah 6 dan beri devamlı dhada yüksek bi şekilde ateşleniyor ilaçlarla durdurmaya çalışıyorum ama olmuyor çok salyası var biraz iştahsız ve ateşi makattan 38 ve üstü çıkıyor ama keyfi gayet yerinde sizce dişten kaynaklı bişey midir bir anda çok saylayanmaya başladı korkuyorum devamlı soguk kompres yapıp ilaç veriyorum ama biraz düşüp geri yükseliyo nayapacagımı bilmiyorum ateşi var ama keyifli bende şaşırdım artık