selinbati Kızlar doğum yapalı 6 ay oldu. 2.aydan beri regl oluyorum. Bu ay 1 hafta gecikmem oldu. Sancım oluyor fakat 2 gündür kahverengi kanamam var. Neden olabilir ya başınıza geldi mi hiç böyle bir şey?
selinbati rozeriin merhaba evet korunuyoruz. Doktora gittim ve gece emzirmelerinden kaynaklı gecikme olabileceğini ve böyle lekelenmeler olabileceğini söyledi. Hamile değilmişim çok şükür.