aygulsrkync biciklerimden kanlar süzülüyordu nasıl gülebilirim o kadar canımın acımasına rağmen hiç tepki vermeden ısırdığı için canımın yandığını ısırmaya devam ederse emziremeyeceğimi söyleyip kapatıyordum 5-10 dakika sonra tekrar deniyordum yine aynı yine aynı ve sürekli hiç emmeden ısırdığı için alması gereken süt miktarının yarısını bile alamıyordu çok gece ağlayarak emzirmeye çalıştım 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum ama ısırdığı ve emmediği için sütüm de azalmıştı 🥺