aytlkya bizde kabızlık sorunu vardı 5 günde bir kaka yapıyordu o da çoğu zaman benim zorlamamla fitil atarak neler çektim o ilk aylar çokta gazlıydık. Doktor mamamızı değiştirdi sma comfort kullanmaya başladık şuan 8 aylık olduk 8 aydır kullanıyoruz çok memnunum kabızlık düzeldi gaz düzeldi çok şükür