Selam arkadaşlar. 7.5 aylık kızımda 2 aydır devam eden meme reddi var. Son 1 haftadır ağzına bile sürmüyor gece uykusunda bile emziremiyorum. Biberon ve ek gıdada hiç sıkıntısı yok. Çok uzun süredir sağım yapıyorum işe de başladığım için çok sık sağım yapamıyorum haliyle sütüm günden güne azaldı. Artık 10-20 ml ancak çıkartabiliyorum. Üstelik içtiğim takviyenin haddi hesabı yok. Aynı anda hem bestlak, hem solgar tablet, hem galactago, hem dut şerbeti içiyorum. Deli gibi protein besleniyorum suyumu içiyorum vs ama yok yani artmıyor süt. Bebeğimin de artık meme emeceğine inancım kalmadı. Bu kadar uğraşıp sütümün de bu kadar az gelmesi beni çok yıpratmaya başladı. Bir karar sürecindeyim sağım yapmayı bırakmayı düşünüyorum ama içim rahat etmiyor çok huzursuzum. Böyle de 10-20 ml gördükçe verdiğim emeğe üzülüp daha çok etkileniyorum. Çok ikilemdeyim. Siz olsanız ne yapardınız danışmak istedim. Uzun yazdım kusura bakmayın şimdiden fikirleriniz için teşekkürler…