Ben oğluşumu 27 aylıkken memeden ayırdım,Çengelköy baharatçısından sabır taşı almıştım.Suya koyuyorsunuz biraz eriyor sonra o suyu göğüs ucunuza sürüyorsunuz tadı değişik, acı değil ama ekşimsi.Bebeğimi emzirdim tadını beğenmedi daha da emmedi ☺️Çocuğu korkutmadan kolayca bitiriyorsunuz salça,kıl,bant korkutuyor bebekleri ne yazık ki.Sabır taşı da nedir derseniz aleo Vera bitkisinin taşlaşmış haliymiş.Doğal bişey yani.Şimdi ikinci oğluşum 7 aylık ilerde aynı yöntemi kullanırım heralde .kolay gelsin