aybarsmom34
Bebeğim 8 9 aylık falandı ertes72 kullanmıştım.
8 saat emzirme demişti doktorum, 8 saat içindede sütünü 3 4 kez sağ at demişti.
Bebeğim öğlen uykusuna geçtiğinde 3 saate yakın uyuyordu o zamanlar.
Karnını güzelce doyurup uyuttum sonra ilacı içmeden sütümü sağıp biberona koydum.
Uyandı biberona sağdığım sütü ona içirdim. Oyunlar oynadık aldık dışarı parka götürdük falan derken öyle saatin sonuna geldik. Sonra emzirmeye devam ettim yeniden bi sorun yaşamadık