Kızlar merhaba dünden beri bebegimin 36 37 38 arası atesi vardı hep düsürdük dün acile gittik ates düsürücü verdi fitil verdiler gönderdiler 3 gün sürer evde düsürmeye calıs dedi bende bugün hep yıkadım havuza koydum düsürdüm sora bi ara tekrar yükseldi havuza koymustuk babası yanındaydı avizeye dogru donuk bakakaldı tepki vermedi hic bi sekilde bizde hemen dusa soktuk biraz canlandı emzirmeye calıstım agzını acamadı hemen acile geldik smdi serum verdiler kan degerlerine bakıcaklar sizce ne olmıstır basına gelen varmı cok korktuk :(((